Todellakin tuota pitäisi kysyä, tai olen sitä kyllä itseltäni jo useampaan kertaan kysynytkin.

Siis Raumalla oli lauantaina agikisat ja Taralla kaksi starttia. Eka rata Sivosen käsialaa ja toinen Virkkalan. Kummatkin radat oli ihan mukavia, olen heidän radoistaan aina tykännyt, mutta ei se auta vaikka olis kuin mukavat radat jos itsellä ei ole ajatukset laisinkaan siellä radalla niin eihän siitä mitään tule. En oikeastaan osaa sanoa mitään koko radasta, oltiin molemmat Taran kanssa ihan "pihalla", tuloksena HYL, enkä edes muista mistä se tuli, vähän noloa.

No, ton radan jälkeen menin koirien kanssa jäähdyttelylenkille ja mietin siellä itsekseni miksi oon aamulla herännyt lähteäkseni Raumalle, joo ihan hyvä kysymys. Siispä päätin että seuraavaan rataan sitten keskitytään paremmin.

Joo koitin mä, yritin saada Taraan vähän fiilistä ja sähäkkyyttä ennen radalle astumista, mutta en jostain syystä saanut sitä innostumaan mistään.  Alussa varasti (minkä muuten teki ekallakin radalla) yritin kyllä käskyttää ja menihän se huomattavasti paremmin kuin eka rata, mutta se jokin puuttui. Virheitä tuli 10, kielto aidalta, mikä oli mun vika kun ohjasin päin peetä ja toinen vitonen tuli A:n alastulolta, yliaikaa saatiin kokoon 3.87 joten tulos 13.87.

Huolestuttavaa tuo Taran varastaminen, se varasti Seinäjoella kerran ja nyt molemista lähdöistä, tuo varastelu on ollut meillä unholassa tätä ennen noin puolitoista vuotta, elikkä ei hyvä juttu. Toinen huono asia oli tuo kontaktivirhe, sitäkään ei ole ollut viime kesän jälkeen, voi voi sentään!!!