Käytiin tänään Mallan kanssa Peetsan esteillä vähän kokeilemassa, eli puomin kontaktinamitusta ja putki oli ohjelmassa. Peetsalla on harjoituspuomi, joka on matalampi ja leveämpi kuin normipuomi joten siinä on hyvä harjoitella kontaktilla seisomista. Vanha putki on revennyt kahtia ja siitä saatiin hyvä lyhyt harjoitusputki. Malla meni sitä ihan kivasti, kunhan ensin aikamme istuskeltiin rauhassa putken suulla, niin että Malla oli siinä sisäpuolella ja minä ulkopuolella (oiskohan kenellekkään tullut mieleen että olisi voinut olla toisinpäin).

Myös odottamista Malla on opetellut, eli ulos ja sisään mennessä odotetaan kunnes saa luvan mennä, myös ruokakupilla on viimein maltti löytynyt ja jaksetan odottaa lupaa.

Aamuisin on nyt käyty metsälenkillä, tää järjestely on tällä hetkellä toimivin systeemi, vaikka joudunkin autolla sinne menemään, matkaa tulee muutama kilometri. Kaikki tykkää metsässä vaeltaa ja tarpeet tehdään heti kun sinne päästään, näin olen minäkin ehtinyt töihin ajoissa. Ruokatunnilla oon käynyt kotona pissattamassa Mallaa, tänään oli kuitenkin parit pisut ehtinyt tulla sisälle (ruokikselle lähtö vähän venahti), mut eilen ei mitään.

Huomenna pääsee Tarakin vihdoin agikentälle., vähän olen sen kanssa ottanut tokoa tässä juoksujen aikana ja innostusta näyttäisi olevan, eli mun täytyisi terästäytyä niin voisi siitäkin hommasta jotain tulla.