Jaa, ompas jäänyt taas päivitykset tekemättä. Sainkin siitä pienen huomautuksen eilen Nolostunut.

Mitäs sitä onkaan tehty Päättämätön, jos pudotetaan pois lenkit, marjastukset sun muut tuollaiset tavalliset asiat.

Viikko sitten sunnuntaina käytiin Mallan kanssa Lagottopäivillä Pyhtäällä, matkattiin sinne Sinikan kyydissä ja voi kun se matka oli pitkä, en kyllä ikänäni lähtisi tollasia matkoja ajelemaan yksinäni. Malla pyörähti ihka ensimmäisessä näyttelyssään Senjan kanssa. Tää oli täysin epävirallinen, mutta arvostelemassa  oli kuitenkin ihan logottoja arvosteleva ulkomuototuomari Tapio Eerola. Tykkäsin tuomarista, koska hän otti pennut ihan oikeasti huomioon pentuina. Malla esiintyi ihan mallikkaasti, pientä pelkoa tuomaria kohtaan, mutta muuten ihan hienosti ja tuli luokassaan toiseksi.

Mallan kanssa olen käynyt kerran  myös Peetsan esteillä ja tälläkin kertaa otettiin puomia ja keinua namilautasen avustuksella, sekä ensmmäisen keppivälin hakua, hyppyesteen siivekkeiden kiertoa sekä tietenkin Mallan parasta estettä, eli putkea.

Eilen oli agiharkat ja mulla isiasvaivaa tai jotain sen suuntaista, Annoin Marian ja Johannan koittaa Taran ohjaamista, lähinnä ajatuksena jos en pääse kaupunkitaistelurataa suorittamaan tuon vaivani vuoksi. Kyllä Tara lähti ihan kivasti kummankin mukaan (lähteehän se jos namia vaan saa) ja jos tota tekis muutaman kerran niin siinä olis ihan hyvät varaohjaajat Taralle. Leksun kanssa mentiin myös koko rata ja se olikin ihan kivalla fiiliksellä liikkeellä.

Tänään sitten oli tuo vuoden tapahtuma, eli kaupunkitaistelu  , olin Taran kanssa makseissa ja eipä surkeammin olisi voinut mennä, Tara ihan oikeasti nukkui koko suorituksen ajan, enkä kyllä tiedä mahtoiko ohjaajakaan olla hereillä. vähän epäilyttää. Vai oliko Taralle jäänyt kivat fiilikset edellisen päivän varaohjaajista, niin että mun kanssani ei viitsitty lainkaan mennä eteenpäin.

Leksu oli mun ihana yllättäjäni tänään. Olin jo pitempään suunnitellut , että Leksu täytyy viedä epävirallisiin, niin että näen miten se käyttäytyy. No Leksuhan käyttäytyi ihan mallikkaasti, niin kentän laidalla kuin itse kentälläkin. Osallistuttiin kahden startin verran ja Leksu sai hylyn molemmilta radoilta, mutta sillä ei ollut mitään merkitystä vaan kokonaisuudessaan nuori herra kulki mun kanssani ja kuunteli mua, ei karannut kentän laidalle niin kuin minä sen pelkäsin tekevän. Ainut ongelma ei sinänsä ollut koira vaan ihmiset :-/, ne kun olis silitellyt Leksua ja sitähän ei missään tapauksessa voi tehdä. Mutta JEE!!! OLEN YLEN YLPEÄ LEKSUSTA.  1247046688_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Illalla käytiin vielä verestämässä metsää, elikkä jälki odottaa aamun ajoa ja Tara pääsee töihin. Toivottavasti menee paremmin kuin edeliskerralla, siinä se oli ihan hukassa.

Vielä täytyy kertoa Johannan ja Constan tokoiluista Ylöjärvellä, sieltä tämä parivaljakko nappasi toisen ykköstuloksen sijoituksella 2. Aivan loistavaa, suuren suuret onnittelut!!