Ihanaa! Ollaan oltu Taran kanssa agitreenissä pitkästä aikaa ja peräti Nokialla asti.

Kun näin ensimmäiset mainokset Nokialle avattavasta lämpimästä Meirän Hallista lähti ajatus kytemään lämpimässä harkkaamisesta. Niinpä varasin sieltä loppusyksystä varmuuden vuoksi kaksi kenttää, kun tiesin että yksi kentällinen väkeä olisi ainakin sinne asti lähdössä.

Matkattiin sinne yhteiskyydillä Marian ja Rokin kanssa Marian autolla, näin matka taittui tietysti halvemmalla ja mukavammin kun oli juttuseuraa. Menomatkalla laitettiin Tara sen omaan häkkiin taakse, Rokin ollessa vapaana, mutta paluumatkalla koitettiin miten Tara ja Rokki matkustavat molemmat takaosassa vapaana, eikä siinä ollut mitään ongelmaa, hyvin meni.

Oli tosi mukava harkata kun oli lämmintä, ja mukavaa seuraa. Ainoa varjopuoli oli tuo mun pääni joka särki jo heti aamusta kun heräsin, talttui kyllä pillerillä, mutta kun olin ekan kerran omalla vuorolla harkkaamassa ja tuli tuota päätä käänneltyä sinne sun tänne alkoi ihan järjetön särky ja huippaus. Onneksi Marialla oli tehokkaat särkylääkkeet mukana ja sain siitä avun niin, että pystyin jatkamaan harkkoja. Mulla on nyt niskat niin jämähtäneet ja tuon ekan radan hässäkässä päätä tuli käänneltyä vähän liian tehokkaasti. 

Meitä oli siellä siis kaksi ryhmää, molemmat teki radat tahollaan ja puolessa välissä vaihdettiin kenttiä niin että molemmat ryhmät pääsi harkkaamaan kahdella radalla. Meitin ryhmässä oli siis Maria ja Rokki, Suvi ja Tyty sekä Johanna ja Consta nukana piti olla vielä Sari ja Taavi, mutta kun sairaus iskee väärään aikaan sille ei voi mitään. Tarakin oli muuten varsin tyytyväinen, en ole pitkään aikaan nähnyt sitä niin rauhallisena ja rentona makoilemassa, kuin mitä se oli eilen illalla.

Kuukauden päästä on sitten uusinta samassa paikassa, kivaa!!

Sitten päästään tuohon ipanaan.

Mallahan on ollut ihan mahdoton, tuon energiansa kanssa. Jos ulkona pääsisi harkkaamaan uskoisin saavani sen vähän talttumaan, mutta tää talvi on mitä on.

Mallalla ei viimepäivinä ole ollut korvia laisinkaan, ainakaan kun kyse on kiellosta hyppiä Leksun kimppuun tuolla ulkona. Mulla on pinna kiristynyt varsinkin just hihnalenkeillä kun yks on koko ajan toisen niskassa vaikka kuinka komentaisi ja sit Leksu tulee mun jälkojen väliin karkuun, niin että oon lentää nenälleni. sitten kun oon saanut kaikki pois jaloistani on hihnat niin sekaisin että niitten selvittämiseen menee aikaa ja kun olen ollut liian kauan paikallani alkaa koirat kyllästymään ja kun otan askeleen on sama rumba taas päällä, huoh :/.

Olen myös ihmetellyt Mallan käytöstä Taraa kohtaan. Se on jo parin päivän ajan mielistellyt oudon paljon Taraa ja eilen kun Tara retkotti tyytyväisenä pitkin pituuttaan lattialla Mallan oli pakko mennä ihan toiseen kiinni ja voi sitä ylipursuvaa mielistelyä, jäin sitä oikein ihmeissäni katselemaan. Eikä se ollut Tarastakaan mitään kivaa, välillä se yritti ilmaista Mallalle mielipiteensä toisen lähentelystä, mutta hetken päästä Malla oli taas siinä liehittelemässä.

Tänä aamuna sitten selvisi EHKÄ syy tähän outoon käytökseen ja ehkä myös Mallan aiempaan muuhun käytökseen. Malla on nyt sitten lakannut olemasta "ipana", sillä oli alkaneet ekat juoksut. Olen niitä vähän Taralle odottanut, mutta tää pikkupirpana nyt kerkes sitten ensin.