Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Lagottojen kiharaiset kimarat

maanantai, 18. helmikuu 2013

tyhjä

Jaa
Lähettänyt: tuulako - 18.2.2013 klo 23.34
Tunnisteet:
  • Kiharakarvaiset kumppanukset

    TARA1252389362_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


    LEKSU1247046688_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


    MALLA1254079543_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

  • Muistoissa

  • Kalenteri

  • Lagottolinkit

    • Budoar Tara
    • Dina, Uma & Ilo
    • Indy
    • Kennel Foogel
    • Lagottofoorumi
    • Niilo ja Roope
    • Nucca
    • Reno
    • Sasha
    • Sissi ja Sera
    • Suomen lagottoklubi
    • Takku ja Matias
    • Viki
    • Vito ja Consta
  • Muiden koirien sivuja

    • Emma, Mindi ja Elli seku00e4 "mirrit"
    • Inka
    • Karoonan vuosi
    • Pippa ja Rokki
    • Tmi BeCoog Minna / Peetu
    • Tuikku, Tu00f6ppis, Tyty ja Talvi
  • \"Lähiseutujen\" seuroja

    • HPSH agipoppoon oma blogi
    • Harjavallan palvelus- ja seurakoiraharrastajat HPSH
    • Huittisten seudun koirayhdistys HSKY
    • Kokemäen koirakerho ry
    • Porin Seudun agilityharrastajat PAHA
    • Rauman Käyttö- ja Seurakoirat RKS
    • Ulvilan palveluskoirat UPK
    • Wakka-Suomen Agilityurheilijat WUH
    • West Coast Agility Team WECA
    • Äetsän Seudun Koirakerho ÄSKK
  • Koiriin liitettäviä sivustoja

    • Karkulaiset kadonneet ja lu00f6ytyneet koirat
    • Karkurit.fi
    • Koiraneuvola
    • Lemmikkipalvelu Koiranpu00e4iviu00e4
    • Satakunnan kennelpiiri ry
  • Linkkilista

  • Linkkilista

  • Blogi-arkisto

    • 2011 (22)
      • Marraskuu (5)
        • Pimeyttä riittää .....
        • Tämä kirjoitus on aina yhtä piristävä :)
        • Vaihtelevia koiramääriä :)
        • Voihan Tara <3
        • Tara ja Malla
      • Lokakuu (1)
        • Syyskuulumisia
      • Syyskuu (1)
        • Piinaviikko
      • Elokuu (2)
        • Mitä mainioin perjantai-ilta
        • Mitä missä ja milloin .....
      • Kesäkuu (1)
        • Vuodet vierii ....
      • Toukokuu (1)
        • Mietinnässä ....
      • Huhtikuu (1)
        • Hip hei ja hellurei!!
      • Maaliskuu (3)
        • Malla 2 vuotias
        • Kuvasatoa viikonlopulta
        • Kevätaurinko herättää :D
      • Helmikuu (3)
        • Uusi yritys päivitykseen
        • Ei otsikkoa
        • Hepskukkuu :D
      • Tammikuu (4)
        • Mallan nollarata video
        • Viimeinen ilta suuressa laumassa
        • Mallan ensimmäiset viralliset kisakuulumiset
        • Loppuvuoden 2010 kuulumiset ja vuoden vaihtuminen
    • 2010 (50)
      • Joulukuu (1)
        • Epiksissä
      • Marraskuu (1)
        • hengissä ollaan
      • Lokakuu (2)
        • Aika se vaan rientää .....
        • maanantain piristysruiske
      • Syyskuu (2)
        • Taralla tosi pätevä poika
        • No hupsista!! :))
      • Elokuu (4)
        • Kokemusta pikkukakaralle
        • Mallan debyytti
        • Toiminnallista heräämistä
        • Kuulumisia
      • Heinäkuu (4)
        • Taran kanssa Raumalla agiloimassa
        • Tassuttelijoita riittää :)
        • Lämmintä
        • Suhteen virallistaminen ja kehässä pyörimistä
      • Kesäkuu (8)
        • Pikapäivitys
        • Vesikoirat meressä
        • TARA 8 vuotta
        • Nenän käyttöä ja agia
        • Koirusten kanssa puuhastelut
        • Viikko takana .... lomaa?
        • Viikonvaihteen puuhastelut
        • Kohta se alkaa .. :D
      • Toukokuu (6)
        • Mallan lonkat
        • Elina Jänesniemen koulutuksessa
        • Hups!! Ompas aikaa vierähtänyt
        • Mallan ja tokostus
        • Agia ja agia
        • Vappuaaton agia ja sunnuntain näytelmiä
      • Huhtikuu (5)
        • Kevään akataulut kuntoon
        • Päivitykset unohtuu kokonaan
        • Valmistautumista treenikauteen
        • Laiska kirjoittaja
        • Päivitystä
      • Maaliskuu (6)
        • Malla tänään 1 v.
        • Lagotto poveria Meirän Hallilla
        • Kevättä rinnassa
        • Meirän Hallilla liitelyä ;)
        • Esine etsintää
        • Malla agiloimassa
      • Helmikuu (4)
        • Luovaa ilmaisua
        • Ei aina käy niin kuin haaveillaan
        • Kuulumiset
        • Muisti pätkii, mutta jotain sentään ....
      • Tammikuu (7)
        • Kevättä odottaen
        • hierontaa ja puuhastelua
        • Perjantai-illan päähänpisto
        • Pientä päivitystä
        • Puuhastelua vihdoinkin!
        • Käynnissä ollaan ;o)
        • Vuosi 2010 käyntiin
    • 2009 (84)
      • Joulukuu (6)
        • Ei otsikkoa
        • Vihdoinkin kunnon lenkkiä
        • Viikko jälleen vierähtänyt ..
        • Ajatusta aamulle
        • Malla huollossa
        • Taas on viikko vierähtänyt
      • Marraskuu (7)
        • PAHA:n epikset Noormarkussa
        • Säätiedoitus jokaiselle päivälle
        • Ainaista valitusta, mutta miksi?
        • Viikonlopun viserrykset
        • Viikonloppuna tapahtunutta
        • kulunut viikko
        • Viikon päivitys
      • Lokakuu (7)
        • Patikointia ja agistusta
        • Malla mellastaa
        • Lomapäivä
        • Viikonlopun viettoa
        • Tautinen viikko
        • Voihan aivastus!
        • Malla ... pentele
      • Syyskuu (10)
        • Liitelyt jatkuu ....
        • Agiliitoharjoituksia
        • Ihku pikku Mallukka
        • Kiireisen viikon rauhallinen päätös
        • kiirettä pitää
        • Viikonlopun harrastukset
        • viikon varrelta
        • Kisaa, aitaa ja jotain muuta
        • perjantai-illan huumaa
        • Lisää harkkaa
      • Elokuu (6)
        • Pikkuruista treeniä
        • Se on loppu ny ....
        • Lomailua
        • Viikon kuulumiset
        • Kuulumiset
        • Meillä asustaa sittenkin vesikoiria :oD
      • Heinäkuu (7)
        • Pientä puuhaa
        • Lisää päivitystä
        • Pikkuisen kuulumisia...
        • Malla on aloittanut agilityn ;oD
        • Suu mustikassa
        • Mallan opit (osa 2)
        • Lopun enteitä ....
      • Kesäkuu (10)
        • Malla opettelee
        • Malla
        • Juhannuksen jälkeen tapahtunutta
        • TARA tänään 7 vuotta
        • Varsin toimelias viikonvaihde
        • Voi p...a
        • Poistoja ja lisäyksiä
        • Pientä päänvaivaa
        • Taas on viikko vierähtänyt
        • Sunnuntain hikoilut Nokialla
      • Toukokuu (9)
        • Tara lauantaina Nokialla
        • Hip huraa!!
        • Väsyttää :-/
        • Raumalla kisaamassa .. ko?
        • Seinäjoen agikisojen kuvasatoa
        • Koulutusta ja näyttelytalkoilua
        • Toko-kouluttajana
        • Marjo Heinon koulutus
        • Seinäjoen keikka
      • Huhtikuu (6)
        • aikaa ...... aikaa ...... aikaa ...... !!!!
        • Alkuviikon kuulumiset
        • Agiliitelyä
        • Hierontaa ja uusia kokemuksia
        • Pientä puuhastelua
        • Viikko vierähtänyt ...
      • Maaliskuu (7)
        • Vihdoin Leksustakin kuvia
        • Talvitreenit päättyivät
        • Kahden viikon yhteenveto
        • mistä aikaa .....?
        • Leksu lekurilla
        • Haasteeseen vastattu
        • Onnistuneet harkat
      • Helmikuu (4)
        • Loppuviikon kuulumiset
        • Lomailua
        • Agia
        • Aika rientää .......
      • Tammikuu (5)
        • Kuulumiset viikon varrelta
        • Sunnuntain kuulumiset
        • Mouhijärvellä treenaamassa
        • Varsin onnistunut päivä
        • Vuosi vaihtui
    • 2008 (36)
      • Joulukuu (6)
        • Loppuvuoden kuulumiset
        • Ei otsikkoa
        • Itseensä tyytyväinen
        • Viikon varrelta poimittua
        • Leksu
        • Sinnukka
      • Syyskuu (3)
        • Nokia 13.-14.9.
        • RAUMA 6.9.
        • ORIVESI 30.8.
      • Elokuu (2)
        • Lomaako?
        • Taran agiliidot Lempäälässä
      • Heinäkuu (3)
        • Aika kuluu.............
        • Kokkola KLAG
        • Mistähän alkaisin?
      • Kesäkuu (3)
        • Tara 6 vuotta
        • Pikkuisten viimeinen katsastus
        • Taran kotiinpaluu
      • Toukokuu (6)
        • APTUS SHOW
        • Viikon varrelta
        • Laitilan ryhmis 17.5.08
        • Taraa ja pienokaisia tervehtimässä
        • Harkkaa .... harkkaa
        • Viikon varrelta
      • Huhtikuu (3)
        • Sinnan kanssa agiliitaamassa Turussa 26.4.
        • Taran lapsoset
        • Kurssi viikonloppu
      • Maaliskuu (3)
        • Päivitystä
        • Vertti tänään 9 vuotta
        • Vuoden lagotot palkittiin
      • Helmikuu (2)
        • "Hiljaiseloa"
        • Viikonloppun treenit
      • Tammikuu (5)
        • Uusi seura
        • Sunnuntaikin toi positiivisen yllätyksen
        • Ilonaiheita lauantaina
        • Noormarkku 6.1.
        • Vuosi vaihtui
    • 2007 (10)
      • Joulukuu (1)
        • Kuulumisia
      • Marraskuu (3)
        • Kennelyskää
        • Tara Turussa ATT:n kisoissa 18.11. jälkipuinteineen
        • Agiliito viikonloppu Liedossa
      • Lokakuu (4)
        • Sinnan agikisat Turussa 27.10.
        • Tampere 21.10.
        • Noormarkku 20.10.
        • Agiharkka sunnuntaina ja näyttely lauantaina
      • Syyskuu (2)
        • Agiharkkaa
        • Tokoilemassa Kokemäellä 29.9.07
  • Sivut

    • - - - - - - - - - - - - - Muistoissa
    • - Kalenteri
    • Kuvia
    • LEKSU
    • Leksuntulokset
    • MALLA
    • Palkintopallilla
    • Pennut 3,5 vko
    • Pennut 4,5 vko
    • Pennut 6,5 vko
    • Pennut ikää 5 pv
    • SINNA .
    • Sinna
    • TARA
    • Tara
    • Taran lapsoset s. 17.4.2008
    • Vertti
    • htlm_5
    • kuvakalleria
    • mallan kuva
    • tyhjä
  • Henkilötiedot

    Näillä sivuilla pääosassa lagottokoiruudet Tara, Leksu ja Malla ja ehkä ihan pikkuisen näiden sivujen päivittäjä

  • Tagipilvi

    Hölynpölyä Jupinaa Kisat / Kokeet Mientintää Muilta lainattua Näyttely Puuhastelua Terveys Treeniä Tuuletuksia Videot Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net